vineri, iulie 10, 2009

Vacanta!!

Gata. Va scutesc de prezenta mea pentru vreo saptamana:D Nu de alta, dar am liber si n`am net acasa.
Am scapat de emotii (a se citi restante) si anul asta. Era cat pe`aci sa fiu si eu studenta in adevaratu sens al cuvantului, dar mai bine lasa. Cu ocazia asta am invatat ca nu`ti trebuie decat un zambet si o privire candida ca sa obtii tot ceea ce`ti doresti.
Apropo de asta, ati urmarit vreodata expresia unui copil caruia ii explici ceva? Nu ma refer la varsta de 4-5 ani, cand deja intelege ce`i zici. Ma refer la bebelushii de 2-3 ani. Ati fi uimiti cu cata seriozitate privesc obiectul, sau pe voi cand le explicati.
Alte lectii de viata:
Niciodata, dar NICIODATA, sa nu porti pantaloni cu talie joasa cand mergi pe bicicleta. MAI ALES dak esti baiat.
Niciodata, dar NICIODATA, sa nu te apuci sa ii zambesti unei fete pe strada cand prietena ta(a se citi iubita) balanseaza geanta in mana opusa celei pe care i`o strangi.
Niciodata, dar NICIODATA, sa nu crezi k n`ai norok. Stiti poanta cu pesimistul si optimistul la pomul de craciun.


O vacanta fericolorata!!

Niciun comentariu: