joi, iulie 09, 2009

Chestii care`mi ocupa timpul

Care este foarte ocupat la randul lui de cele n`spe mii de chestii pe care le am de facut (asta in caz ca citeste sefu).

1. http://oddee.com Un blog de topuri. Nu`sh de unde le vin ideile oamenilor astora...dar sunt geniale. Recomand sa va eliberati vreo 3-4 ore din program cand dati click. Nu de alta, dar cam atat va ia sa le vedeti pe cele mai interesante. Un exemplu: http://oddee.com/item_96156.aspx

2. Jocul ala stupid de pe hi5, Organised Crime. O data exista Crims. Apoi asta. Am vazut ca mai e ceva cu Mafia Wars pe Tagged. Toata lumea vrea sa fie criminal/infractor/mafiot zilele astea. Eu vreau sa fiu din nou copil :-<

3. Problemele existentiale ale cunostintelor. Care sunt incredibil de asemanatoare la un anumit punct. Cre`ca undeva, cineva a creat un tipar de viata. Si cumva, toti il incorporam intr`a noastra. Trecem prin relatia in care voiam mai mult, si n`am primit, prin relatia in care am fost dominate (mai violent sau mai subtil), prin relatia in care ne`am batut joc de cineva, etc. Partea proasta e ca nu prea reusim sa invatam din greselile noastre. Si nici din greselile povestite de altii.

4. Mi`e dor de mine. De crizele mele de personalitate, de orgoliul meu imens, de "bagabontii" care`mi complicau existenta, de certurile stupide dintre prietene, de fluturasii in stomac pe care`i simteam cand vedeam anumite persoane, de sudorile reci ce ma treceau cand vedeam altele. De viata mea in care ma preocupa mai mult cum mai oftik persoanele din jurul meu decat de cum sa fac sa`mi fie mie bine.

Niciun comentariu: