joi, iulie 09, 2009

The King is dead ... Long live the King!!

Eu am vaga impresie ca nu va mai exista vre`un "King". Si nici Queen nu prea sunt sanse, decat dak ii acorzi o sansa papusii de plastic a.k.a. Femeia Barbat Bine a.k.a. Madonna. Sincer, pe mine a inceput sa ma inspaimante femeia. Arata ca un exponat al lui Gunther Von Hagens (tipu care impaiaza oameni), doar ca poarta mai mult fond de ten.
Pana la urma sustin teoria cum ca Michael nu e mort, ci relaxat undeva pe o insula pustie, cu vreo 3-400 de orfani luati din Africa (makar o sa le mearga mai bine), unde bea un cocktail cu umbrelutze si filozofeaza pe tema..."uite vere prin ce tre`sa treci ca sa`si aminteasca lumea de tine".
Makar a dat si el o paine de mancare ziaristilor, care s`au aruncat care pe unde au putut ca sa obtina detalii cat mai socante/interesante/scarboase. Si le`a dat tabloidelor din Romania un subiect mai "elaborabil" (nu`sh dak exista cuvantul, dar dak nu..vreau copywright!) decat faptul ca se retrage Bahmu de la televiziuni, ca Diaconescu sparge topurile cu o noua emisiune pentru oameni cu un IQ egal cu ora difuzarii, sau cine stie ce alte bazaconii.
Am renuntat de mult sa citesc ziare, am renuntat de mult sa ma uit la TV, si sincer, nu le simt lipsa acestor activitati.

In alta ordine de idei, vorbind de subiecte de prima pagina care ne intereseaza in mod direct, au reorganizat metroul. Si cika s`au ratacit oamenii. Acum pe bune, schimbarea imensa a constat in faptul ca trenul care venea de la industriilor si facea stanga imprejur la eroilor acum merge pana in capatul celalalt al Bucurestiului. Apropo, o intrebare care m`a chinuit de cand am vazut prima oara statia Eroilor: cum intoarce nenea ala metroul? face o bucla asa...dar de unde spatiu? sau pur si simplu merge inapoi...in cazul asta cum trece prin metrou? ca e de`la vechi si nu poti traversa vagoanele.
Eu as propune altceva. Ca sa nu te mai plictisesti intre statii cand nu`s bucati bune prin preajma, as sugera ca pe interiorul tunelurilor sa se puna reclame. De`lea de faceam cand eram mici..pe colturile caietelor, cu desene miscate cate putin, ca atunci cand fluturai caietul sa apara un fel de filmuletz. Dar bineinteles k nimeni nu gandeste asa departe. Ei bine, de`asta sunt eu aici:))

Niciun comentariu: