vineri, februarie 06, 2009

Trecut..amintiri..regrete?

Tokmai am dat peste unu din vechile mele site`uri...facut pe vremea cand eram si eu un pui de "hacer":)) Ce amintiri..ce viata fara griji..singura mea preocupare fiind sa`l atac pe tipul care a devenit prima mea iubire..se pare ca atacurile mele nu prea si`au servit scopul:))
Nu vreau sa dau examen maine..mi`e lene sa citesc..si dak incerc sa`mi arunc privirea peste cursuri..nu reusesc decat sa imi amintesc de cu totu` alte chestii pe care tre`sa le fac neaparat. De exemplu sa`mi schimb unghiile false.Sau sa ma spal pe cap, nu pentru ca as avea nevoie de asta, doar pentru ca ard de nerabdare sa testez samponu, balsamu si masca nou achizitionate.
Raman si fara tigari..iar magazinul imi pare ca s`a mutat pe alta planeta..si n`am destula energie sa ajung la el.A fost o idee proasta sa beau cafea..acum o sa stau treaza sa ma gandesc "ce`ar fi fost daka" sau sa ma uit a nspe miia oara la nu stiu ce documentare.
Am intrebat`o pe sor`mea ce ar fi facut ea in cazul lipsei de chef de citit (invatat e un cuvant prea dur). Si mi`a raspuns ca se strangeau colegii si discutau pur si simplu ceea ce intelesesera din cursuri. Dar asta ar presupune sa fi fost la cursuri..si vreunu din colegi/colege sa ma bage si pe mine in seama..nu sa stea sa citeasca disperati cu statusuri de "Bizi".
Niciodata n`o sa inteleg oamenii cu statusuri de genu asta..sau de`lea gen "nu vreau sa vb cu nimeni"...OK..bun..atunci ce draq cauti pe mess? De`asta s`au chinuit aia sa le dea prin cap sa puna optiunea "invisible".Sau pur si simplu iesi d p mess! DOH!:))
Poate starea mea e din cauza melodiilor care`mi cad in playlist ( de exemplu ). Nu, nu sunt sadica, am toata muzica pusa in winamp si data pe shuffle:)
Mi`e dor de mine..de ce am fost o data..o zapacita si o iresponsabila..si o eterna indragostita:)
Mi`e dor de iubirile mele..de starea care mi`o provoca o simpla privire aruncata din curiozitate..sau din ambitie..
Tot ceea ce suntem azi..e un rezultat al intamplarilor prin care am trecut..
Sper sa`mi treaca repede starea asta. Am nevoie de un shot de buna-dispozitie. Pe care presimt ca o sa`mi fie administrat maine. Si dak o sa am o restanta ce?:)) N`o sa pice cerul, pisica mea inka o sa ma iubeasca, soarele o sa straluceasca, si tu inka o sa ma iubesti:)
Multumesc ca ma suporti. Si multumesc k ma faci sa ma simt iubita. Si apreciata. Si frumoasa. Si ca`mi suporti caderile:) Si`mi cer scuze ca vreau din ce in ce mai mult. Asta`s eu:)
Gata..incepe terapia cu muzica happy..ca sa ma simt mai bine.
1 Melodie
2 Melodie
3 Melodie
4 Melodie
Nu`i asa ca va vine sa dansati?:))

Niciun comentariu: