marți, februarie 03, 2009

Ma apuc de bloggereala:))

Nu`s sigura ca e asa de corect din pdv gramatical cuvantul, dar intelegeti voi ce vreau sa zic.
M`am apucat de blogul asta..sperand ca ma va ajuta sa ma adaptez mai usor la lumea inconjuratoare, dar am realizat ca am nevoie de contact cu necunoscutul pentru a ma adapta, nu de niste cuvinte care pana la urma isi pierd sensul din ce in ce mai mult.
Oricum..am reusit sa ma adaptez..dar incep sa ma gandesc k ori sunt prea multi nebuni..ori sunt sanatosi si eu sunt cea nebuna.
Mi`e frik sa aflu raspunsul la intrebarea asta, dar concluzia e ca o sa incerc sa postez de acum cam toate chestiile pe care le consider importante, sau amuzante.
O sa incep cu niste chestii funny:)
Trei cupluri vroiau sa intre in randul oamenilor bisericii, asa ca s-au dus la un preot sa il intrebe ce sa faca. Preotul le-a spus ca mai intai trebuie sa incerce sa reziste fara sex doua saptamini si dupa aceea sa vina sa ii spuna cum s-au descurcat. Primul cuplu era de pensionari, al doilea pe la 40 de ani si cel de-al treilea erau pe la 25.
Se intorc dupa doua saptamani si preotul ii intreaba cum s-au descurcat. Pensionarii spun ca n-a fost nici o problema sa se abtina si sunt primiti in randul bisericii. Cei de 40 de ani spun ca a fost greu prima saptamana, dar dupa aia a fost floare la ureche. Sunt primiti si ei in randul bisericii.
Cind vine randul celor de 25 de ani, tipul spune:
- Ne-am abtinut cat ne-am abtinut, dar cand ea a scapat cutia de vopsea pe jos si s-a aplecat dupa ea, n-am mai putut sa ma abtin, am simtit ca trebuie neaparat sa fac sex cu ea acolo, in momentul ala, altfel explodez. Si atunci am facut sex...
- Imi pare rau, spune preotul, nu va putem primi in randul oamenilor bisericii.
- Asta e, zice tipul dezamagit. Oricum au zis ca nu ne mai primesc nici la Praktiker...

Un tip si-o tipa in pat ; dintr-o data se aude o frana de masina in fata casei, tipul sare din pat, isi ia hainele in brate, tipa ii deschide geamul, tipul sare. Dupa un timp se aude un ciocanit la usa.
Tipa deschide, in usa ... tipul cu hainele in brate, la care
"Ma nevasta da' stresati mai suntem"


Intr-o statie de autobuz superaglomerata, o blondina intr-o fusta stramta asteapta autobuzul. Cand apare masina, ea incearca sa se urce dar isi da seama ca fusta e prea stramta si, jenata, isi desface un nasture de la spatele fustei. Dar, tot degeaba. Auzit galagia din spatele ei, isi mai desface inca unul...degeaba. Rosie la fata, isi ea inima in dinti si isi desface si ultimul nasture. In acest moment, barbatul din spatele ei o ia de mijloc si o urca in autobuz.
- Cum indraznesti sa ma atingi, nesimtitule. Nici macar nu te cunosc!
- Ma scuzati, doamna. Am crezut ca daca mi-ati desfacut trei nasturi de la pantaloni suntem deja prieteni...

-Chelner!
-Da, domnule!
-Poti sa-mi mai prajesti putzin puiul asta, ca-mi mananca toata salata! ...

De ce sunt femeile casatorite mai grase decat cele necasatorite?
Femeile necasatorite vin acasa,vad ce este in frigider si apoi se duc in pat.
Femeile casatorite vin acasa,vad ce este in pat si apoi se duc la frigider.

Un om avea un papagal care injura. Intr-o zi exasperat, il inchide in camara. Nimic, numai porcarii ii ieseau pe gura papagalului. Il inchide in sifonier. Si mai rau. Il inchide in congelator. Dupa un minut tace. Deschide omul usa congelatorului. Papagalul zice: "Va rog sa acceptati scuzele mele pentru neplacerile provocate, va asigur insa ca nu se vor mai repeta." Omul sa cada pe spate... nu-i venea sa creada. Tot papagalul: "Apropos... doar asa, de curiozitate, gaina cu ce-a gresit?"

Iliescu intra împreuna cu nevasta într-un restaurant în Londra si comanda un cotlet. Chelnerul îl întreaba:
- Bine, bine, dar cum e cu vaca nebuna? Iliescu raspunde:
- Vaca nebuna sa comande ce vrea

Printr-o fereastra deschisa, se aude un glas de barbat: - In casa asta eu comand!!! Apoi un glas de femeie: - Ia iesi de sub pat si mai spune o data !!!

Un calator ajunge la hanul "George & Dragonul". Bate la usa, i se
întredeschide si o figura feminina întreaba:
- Ce vrei?
- As dori sa înnoptez la han si daca ati avea si o farfurie cu mâncare...
- Nu avem!
Si i se trânteste usa în nas.
Bate din nou la usa, i se întredeschide si aceeasi figura feminina
întreaba:
- Ce vrei?
- N-as putea sa vorbesc si cu George?

Un tip la pescuit la copca... Sapa baiatu', sapa, si cand baga undita
in apa aude o voce care-i spune:
"Aici nu vei gasi peste!"
Tipu' nostru o ia de buna, crede ca-i vre-un spiridus, sau ceva,
asa ca sapa alta copca, mai departe. Aceeasi voce, acelasi raspuns.
Omu' incepe sa se oftice. Mai sapa o copca, jurand ca-i ultima.
Din nou vocea:
"Nici aici nu vei gasi peste".
"Ba, f...te, da tu de unde p..a mea stii tu unde e peste si unde nu".
"Aaaaaa, pai eu sunt directorul patinuarului".

Barbatul isi prinde sotia cu amantul:
- Ce face el in patul nostru?
- Minuni..

Cele 7 minuni

La barbati:
1. Toti barbatii suntem al dracului de ocupati.
2. Desi suntem ocupati avem vreme de femei.
3. Desi avem vreme de femei nu prea ne pasa de ele.
4. Desi nu prea ne pasa de ele, tot timpul avem una langa noi.
5. Desi tot timpul avem una linga noi, ne mai "dam" si la alta sau altele.
6. Desi ne mai "dam" la alta sau altele ne enervam daca femeia cu care suntem ne paraseste.
7. Desi femeia cu care suntem ne paraseste, tot nu invatam din greselile pe care le facem (si tot ne mai dam la altele).

La femei:
1. Pentru o femeie este tot timpul importanta securitatea "materiala".
2. Desi este important a supravietui din punct de vedere material, ele tot timpul isi cumpara haine scumpe.
3. Desi ele tot timpul isi cumpara haine scumpe, niciodata nu au cu ce sa se imbrace.
4. Desi ele zic ca nu au niciodata cu ce sa se imbrace, tot timpul se imbraca frumos.
5. Desi tot timpul se imbraca frumos, haina pe care o pun pe ele este doar "carpa veche".
6. Desi ele zic ca este doar o "carpa veche" se asteapta de la tine sa faci complimente.
7. Desi tu incerci sa le faci complimente, ele nu te cred niciodata...!



Si niste statusuri de mess:
I`m not completely insane...some parts are missing...
Dak ai vointa poti muta si muntii!!! Dak ai creier iti dai seama k sunt la locul lor

Niciun comentariu: