duminică, februarie 08, 2009

Am nervi...




Am terminat sesiunea..ar trebui sa fiu fericita
Am reusit si de data asta, in stilul meu inconfundabil, sa nu am nici o restanta
Am reusit sa imi aduc increderea in mine la un nivel superior
Am reusit chiar si sa ii dau de cap Photoshopului pentru un cadou stupid
Am reusit sa revin pentru cateva zile la vechile mele obiceiuri
Am reusit sa termin de citit "Matroana" in 2 zile
Am reusit sa`mi organizez cat de cat camera
Cu toate astea ..sunt foarte nervoasa. Din cauza ca nu am cu cine sa impart toate aceste mici sau mari realizari. Nu exista nimeni caruia sa`i pese atat de mult de ceea ce fac, sau cum imi petrec ziua.
I really need a life.:) Mi`e dor de colegii mei cu care ma distram. Imi pare rau ca am ratat multe momente din cauza anturajului, dar in acelasi timp incerc sa ma gandesc la chestiile interesante pe care le`am facut in loc sa ma distrez cu colegii.
Uite filmu care ma face sa ma simt mai bine:)

Niciun comentariu: