luni, februarie 09, 2009

Alte poze


Bun slogan!

Stiu si eu senzatia..:)

Pet lover extreme!:))

Cre`ca stiu persoana care a scris asta..dar nu eu am aprobat`o!:))


Ceva`mi spune ca e la noi la facultate..:))
Stiu..sunt rea..:)) De fapt incep sa`mi revin la ceea ce inseamna normalitate pentru mine.
Animaaaaal X rullzzz:)) De vreo 15 ore incontinuu ascult melodiile lor. Sunt atat de simple incat dau dependenta.
Imi pare rau ca nu te prinzi..Dar am nevoie de o persoana care sa fie langa mine 100%. Tu nu poti face asta. Poate ca nimeni n`o sa reuseasca sa faca asta, dar eu o sa incerc sa gasesc persoana aia. Pana atunci n`o sa ma mai multumesc cu jumatati de masura.
Orice`ar fi..Am sa te`astept..Nu vreau decat sa intelegi ca imi lipsesti...Si mi`e dor...Sa te privesc.. (Animal X - Nu simti la fel)

Niciun comentariu: