marți, noiembrie 17, 2009

Zi cand tre`sa vii ca sa stiu cand sa plec...

Ramai..  Ca tu nu te schimbi dupa cum bate vantul...

Sunt bolnavioara. In desfasurarea racelii mele bianuale traditionale am descoperit ca m`am plictisit (da, stiu.. lait-motiv`u vietii mele). Probabil pentru ca sunt casnica. Again:)

Si spre deosebire de majoritatea populatiei, care s`ar bucura sa stea numai in casa, eu numai suport cei patru pereti care`mi limiteaza existenta. Dar, avand in vedere ca oricum nu tre`sa fac mare lucru toata ziua, mi`am luat la analizat existenta.

1. Prima concluzie e ca mi`e dor de colegii mei de liceu. Si pentru prima oara in viata mea am inceput sa am regrete apropo de ce as fi putut face si n`am facut. Mi`e dor de reuniunile noastre dezmatzate:)) si de gratarele facute la minus 10 grade, si de barfe..si de invidii..si de toate acele mici scandaluri care ne faceau viata mai frumoasa.

2. Numai am pe cine iubi. Numai sunt indragostita. Pentru prima oara in viata mea... Cand am fost pusa in situatia de a identifica doua persoane din mintea mea...nu am gasit decat una care era acolo din obisnuinta. Restu` s`au sters. M`am indepartat de ei. Pentru o idee stupida cum ca ar trebui sa intru si eu in randu lumii si sa tin la o singura persoana. Poate de`asta am devenit asa trista. Pentru ca unde existau o data o gramada de persoane care ma faceau sa zambesc prin simpla prezenta, sau printr`o simpla vorba, acum exista una singura. De la care trebuia sa cersesc atentie, afectiune, vorbe dragute. 

3. Faza cu lipsa de activitate (a se citi job) ma afecteaza mai mult decat credeam. Si nu din punct de vedere financiar, cum m`as fi asteptat. Numai am motiv sa sar din pat dimineatza cu zambetu pe buze gandindu`ma ce belele mai am de rezolvat, sau cum pot sa mai scot din sarite persoanele din jurul meu. Dar nu mi`e dor de fostul job, si de niciunu pe care l`am avut pana acum. Stiu ca ar trebui sa ma duc la facultate, dar nu mi se pare o chestie atat de importanta. Am supravietuit 2 ani fara sa`mi cunosc profesori, colegi sau cursuri, o sa razbat si eu cumva si anu asta. 

4. Am inceput sa visez chestii ciudate. Pentru prima oara in viata am cosmaruri. Legate de ce as fi putut face si n`am facut. De persoane pe care le`as fi putut cunoaste mai bine si nu mi`am dat ocazia. De relatii pe care le`as fi putut incepe, dar mi`a fost frica. Si inca imi este frica si atunci cand ma ridic din pat si ma lovesc de respectivele persoane. Naspa sentiment.

Niciun comentariu: