joi, noiembrie 19, 2009

Romania, hai la vot!

Nu e clar cu cine votez eu?;;)

In alta ordine de idei, retrag o parte din ce am afirmat anterior. Sunt indragostita. Doar ca uitasem, dupa principiul "ochii care nu se vad, se uita". Nu am fost de acord niciodata cu chestia asta. Dar uite ca de fapt e chiar adevarat. Mi`am primit doza de adrenalina pe luna asta. Sper sa ma tina makar pana la urmatoarea data cand mai apare ceva care sa ma faca sa sar in sus de bucurie.

Deocamdata mi`a ajuns cat sa fac fatza infernului din Bucuresti a.k.a. Greva Metrorex. Oamenii vor bani. Sau ma rog... Guvernantii vor anti-campanie. Concluzia e aceeasi. It sucks!!!
Mi`a demonstrat ca nu e valabila zicala conform careia "Dupa barbati si dupa autobuz/metrou/tramvai sa nu alergi niciodata. Intotdeauna va veni altu." Da... va veni, dar dupa o ora jumate de asteptare in statie, doi cersetori, un nene simpatik care facea campanie pro-base si o tanti care a simtit ca eu numai puteam dormi azi noapte daca nu aflam 60% din viata ei. Si adevarul este ca a ajuns cu amintirile undeva in copilarie cand a sosit tramvaiu` si m`am avantat in el:)
Numai ca mi`a dat o perspectiva destul de sumbra asupra viitorului meu. Tipa era pensionata pe caz de boala. Psihica. Depresie. Nu credeam k doctorii din Eterna si fascinanta Romanie stiu ce inseamna asta. Pentru ca dak stiau, jumate din bucuresteni ar fi fost pensionati pe motivu asta.

P.S. Imi pare rau...dar lu Zyza nu`i place de tine :-s Comentariul ei a fost un banc... "Pe usa scria FEMEI!! :D :D...si cand am intrat...numai wc`uri :-s :-s". Stiu ca nu arata ca un cavaler pe cal alb. Nu exista asa ceva (asta e ptr Ana...poate`i intra in cap!!). Exista oameni potriviti la timpul potrivit. Si mai exista oameni nepotriviti la timpul necesar. Daca stai si analizezi trecutul tau sentimental, o sa`ti dai seama ca dak l`ai cunoaste acum pe prietenul din clasa a 7ea, nu i`ai arunca nici makar a doua privire. In schimb atunci ti s`a parut ca el e SINGURUL. Cam asa ceva a fost si la mine. A fost necesar. Si inca este. Poate va mai fi. Deocamdata exista distanta. Care e cam mare ca sa o pot strabate singura.

Un comentariu:

iuvlis spunea...

Buna draga!nu cred ca ne cunoastem dar mi-ar face placere.imi place felul tau de a scrie.imi dai si mie un nr de tel sau un id de mess?