duminică, iulie 23, 2017

Euro trip

And it has begun...

Cu toate rezervele si emotiile mele, totusi am plecat spre taramuri europene cu Sharky. Spoiler alert: am reusit sa ajungem in Brno :)

Drumul prin Romania a fost surprinzator de linistit, cu doar doua "vrei sa ne intoarcem?!", Unul in timpul traficului de pe autostrada spre Pitesti, unul prin Transilvania.

Autostrada dintre Sibiu si Arad a avut cateva rezerve apropos de obiectivul nostru ambitios, dupa cum se va vedea in filmulet, o data ce invat sa il uploadez :)


Am fost destul de sceptica apropos de destinatie. Momentul adevarului a trecut destul de rapid, cu toate ca era coada.
Drumul de la granita incolo a fost cam plictisitor, doar autostrada, dar macar cu oameni draguti care se dadeau din fata bolidului care inghitea km dupa km Un moment in care am realizat ca nu mai am 19 ani sa ma impresioneze acul kilometrajului care urca peste 200.

In jur de 2 noaptea am ajuns si in Brno. Prima impresie: un fel de centrul vechi al Craiovei intr o luni seara. Frumos, dar pustiu. In all fairness, este oras universitar si in perioada asta nu s cursuri.

Dupa o invarteala de cetate, am ajuns la hotel. Locatia e superba, din pacate exista vreo 3 catedrale care insista sa aiba un fetis cu baterea clopotelor. Prima chestie interesanta: baia din dulap.

Niciun comentariu: