duminică, septembrie 05, 2010

Fericirea sta in lucruri marunte...


"I know I'm not perfect but I can smile
and I hope that you see this heart behind my tired eyes"

Eu sunt fericita. Desi nu toate imi merg perfect. Desi nu am pe cineva alaturi. Desi nici makar un amarat de animal de companie nu sunt in stare sa tin pe langa mine.
Intr`adevar, sunt foarte rationala, si poate putin frigida emotional, dar tocmai asta imi da puterea sa ma bucur de fiecare lucru marunt din jurul meu. Si sa ma comport ca un copil de 5 ani. Cu cat atingi un nivel intelectual mai ridicat, cu atat mai copilaresti sunt lucrurile care te fac sa zambesti.



Dimineatza perfecta..desi la vreo 30j de minute dupa asta am ramas fara leu:))
Trebuie sa inveti sa te detasezi de tot si toate, sa privesti totul din afara. Atunci o sa observi ca nu exista cu adevarat oameni fericiti. Ci oameni ignoranti/egocentristi/nebuni. Si te poti metamorfoza intr`unul din ei. Pentru momentul in care esti cu adevarat fericita. Si apoi back to the real world.
Care nu trebuie sa fie neaparat neagra. Sau overcrowded cu diverse probleme/scandaluri/dileme. Viata e simpla, noi ne`o complicam degeaba


I`m not crazy, my reality is just different than yours:)

Niciun comentariu: