duminică, ianuarie 10, 2010

Leapsa: Continua propozitia....

1.SUNT: Mult prea complexa ca sa poti zice vreodata ca ma cunosti cu adevarat

2.AŞ VREA: Sa pot zbura.

3.PĂSTREZ: Bonurile de la magazine, in speranta ca data viitoare n`o sa mai cheltui asa mult:)))

4.MI-AŞ DORI: Sa fiu fericita in fiecare zi

5.NU-MI PLAC/E: Oamenii deprimati fara sanse de a`si reveni, Oamenii superficiali

6.MĂ TEM DE: Broaste si insecte

7.AUD: Orice fel de muzica:)

8.ÎMI PARE RĂU: Ca nu am apucat sa le zic unor persoane niste chestii:)

9.ÎMI PLACE: Sa dansez, sa rad, sa vorbesc in engleza:)

10.NU SUNT: Pitzipoanca sau falsa.

11.CÂNT: Absolut tot ceea ce aud:)

12.NICIODATĂ: Nu am sa regret ceva mai mult de ...o saptamana:)

13.RAR: Am gasit persoane cu adevarat interesante

14.PLÂNG: Cand ma enervez atat de tare incat trebuie sa lovesc ceva. Anger management:)

15.SUNT CONFUZA: Cand cineva numai vorbeste cu mine


16.AM NEVOIE: De mine, de oameni, de atentie


17.AR TREBUI: Sa invat pentru examene:)


18.AŞ PUTEA: Sa nu invat si sa copiez, dar pentru asta imi trebuie fitzuici:))

Niciun comentariu: