duminică, ianuarie 17, 2010

I`m just living my life, there`s nothing crazy `bout me:)

Sa vedem...
Sunt deprimata pentru ca ma plictisesc extrem de repede de toate lucrurile, persoanele si activitatile din jurul meu.
Sunt deprimata pentru ca persoanele de care mi`a pasat sau imi pasa nu imi acorda atentia pe care o merit si o vreau.
Sunt deprimata pentru ca pana la varsta mea nu am realizat nimik pe care sa`l consider eu important.
Sunt deprimata pentru ca lucrurile care imi fac placere dispar pe zi ce trece mai repede si e din ce in ce mai greu sa gasesc lucruri noi.


Cu toate astea, incerc din rasputeri sa`mi gasesc un alter ego in fiecare zi. Unul fericit, dispus sa le faca pe placul celorlalti, amuzant, distractiv si neplictisit:)

Some people pay for thrills, but i get mine for free... man, i`m just livin my life, there`s nothing crazy about me.

Niciun comentariu: