duminică, septembrie 28, 2008

Azi

Oare se poate muri de plictiseala?
Dupa vreo 10 episoade de Seinfeld deja ma simt comedianta:)) Sunt curioasa ce ar crede o persoana care se marita..sau invitatii la o nunta dak ar aparea brusc o persoana in papucei Coccolino portocalii, fluffy socks si un tricou cu Garfield care se stramba ?:D
Pentru ca la o aparitie de genu asta au fost martori invitatii la nunta de langa blocul meu.Cine ar fi crezut ca`n mijlocul Bucurestiului e atat de dificil sa gasesti o amarata de acetona??? adik nu voiam vreuna anume..pur si simplu o amarata de acetona. Pentru asta trebuie sa vizitezi 4 magazine..sa treci pe langa o biserica unde cineva se nenoroceste..oops..adik se marita, sa se uite ciudat toti angajatii din blocu` de birouri de langa mine..(adik totusi..cine naiba vine la munka duminca la 12????). Oricum..asta m`a ajutat la parerea despre mine. Adik se opresc masinile si ma fluiera tipii chiar dak nu`s machiata..iar parul meu e prins ca naiba:))
In alta ordine de idei..am ajuns la problema mea de vre`un an incoace..N`am cu cine sa ma plimb..N`am cu cine sa ies la suc..Desi dupa toate aparentzele ar trebui sa am.Eh ..asta ma face sa stau pe net si sa va stresez pe voi.:D

Niciun comentariu: